oldalak

2020. december 7., hétfő

MEGÁLLAPODÁS


Alulírott KSZJ. megállapodtam önmagamban.

A minap pozitív eredménye lett a Covid gyorstesztemnek. Magyarországon az egészségügy szinte csak betegekkel foglalkozik, ezért én betegségügynek hívom. De mivel ez az egész teljesen torz, az elnevezésétől kezdve a hazugságra és a feje tetejére állításra épül, így egy barátomat, ki kórházba került C19 vírusfertőzéssel, mikor felhívtam telefonon, mondtam neki: "Te mindíg is pozitív gondolkozású akartál lenni, most megkaptad, pozitív lett az eredményed." Miért ilyen torz a vírusfertőzéses állapot megjelölése, hogy azt mondják rá: POZITÍV. Másban mindenütt a pozitív jó, de itt ez a rossz és az a jó, ha a vizsgálati eredményed negatív. Torz állapotok. Tudom, van kit erősen, sőt életfogytig kényszerít a vírus. Én magamon azt tapasztalom, hogy egy-két apró tünetet leszámítva más a helyzet. Hogy az íz- és szagérzékelés jelentősen csökken? Durván elvesztünk a nyelvünk és az orrunk kényeztetésében is. Gasztronómia, kulináris élvezetek, torkos Csütörtök, aroma kultúra, Pomádé király... Ha se ízipar, se szag (illat?) ipar nem lenne, az én boldogságszintem fikarcnyit sem csökkenne. 10 nap karantén. 10 éve nem voltam háziorvosnál, nem volt rá szükségem. Felhívom a táppénz miatt, szinte leszúr, hogy majd fél 7 után hívjam. Fél 7 után 8-ig próbálkozom folyamatosan, 7 csengés után mindíg ledob. Hazugsággyár. A betegségügy torzulatai. Párom háziorvosával egy pillanat alatt elintézett mindent.

Megismerni csak azt tudod, amit közel engedsz magadhoz. Ha megismerted, fogod tudni hogy bánj vele. Ha a C19-nek azt mondod éjszaka. Kedves testem, Kedves C19, ne tekintsétek egymást ezentúl ellenségnek, ismerkedjetek össze. Tanítsátok meg egymást arra, amire szükséges, hogy tudjátok egymást kezelni. Ne rettegés legyen a találkozástól, aztán ha az mégis létrejön, mert létre fog jönni, akkor túlreagálás, félre reagálás, ellenség-tudat, védekező mechanizmus hegyek, etc. A legtöbb allergia nem jönne létre, ha a páciens természetes ingergazdag közegbe nevelkedett volna fel.

Kórházban feküdtem egyszer és a vizitet végző stáb vezető orvosa a mellettem fekvő, látszólag teljesen jó állapotú beteget azonnal az intenzívre vitette. A stáb többi tagja értetlenül várta az orvos magyarázatát, aki a beteg diagnózisát tanulmányozva elmondta: Ja kérem, ez itt a vírusok birodalma, csak engedik, hogy létezzünk mellettük. Sokkal többen vannak, sokkal intelligensebbek, sokkal régebbiek, sokkal életképesebbek mint az ember.

Tehát ne rettegjetek a vírustól ez is csak egy ugyanolyan vírus, mint a többi. Ja hogy a nagyfiúknak más a szándéka vele? Keressetek lehetőséget rá, hogy hogyan segítsétek a valódi rászorulókat ebben a megváltozott helyzetben. Ne a félelem vezéreljen. Nem vagy FÉLEMBER!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése